Trött..

Hi guys! ♥
 
Jag vet att jag inte uppdaterar ofta, men det är svårt! Det händer så mycket hela tiden så jag vet aldrig vart jag ska börja eller sluta. Det är för mycket som händer, därför skriver jag inte. Men också för att jag börjar vänja mig vid saker här, det är inte lika nytt för mig längre. Jag vet att det bara har gått tre veckor men det känns som att jag har varit här i tre månader. 
 
Jag går i skolan varje dag förutom på helgen, de andra studenterna går till 9 på kvällen, men jag och Nicole, den andra utbytesstudenten, lämnar skolan vid 2 varje dag eftersom att vi måste åka till Kyung Sung university för Koreanska lektioner och, om två veckor, Taekwondo. 
Eleverna i min klass är underbara, de är så hjälpsamma och söta så det finns inte! In fact, all the students in my school are really nice to me so far! 
Skolmaten är helt okej, och med okej så menar jag åt det bättre hållet. Idag fick vi kimchi jjigae (kimchi soppa), ris, kimchi, kycklingblanding och grönsaker. Pretty good! 
 
Jag har inte orkat synka min mobil med datorn ännu så no pictures yet, sorry! En dag, när det inte känns som att en lastbil har kört över mig mentalt, ska jag fixa det och bomba er alla med bilder! En dag... 
 
Sängen kallar på mig, jag är så trött...
Jag ska försöka skriva/lägga in bilder snart! Min nuvarande vardag lämnar rätt lite tid åt bloggning, men jag är ledig några dagar nästa vecka tack vare Chuseok ( Koreansk högtid) 
 
Dagens K-indie: 
Milktea
 
 
P.s Idag fyller underbara Sofie Johansson (bäääääästis) 17 år, grattis grattis! <3

Kommentarer
pappa Hasse säger:

Hello dear!
Alltid trevligt att läsa det du skriver, även om det inte är några långa stycken. Du vet vad jag har föreslagit. Take your time.
Säng säng säng... (intern "favorit i repris")
KRAM

2013-09-10 | 19:05:22
Alice säger:

Det är jätteförståeligt att du inte hinner/orka blogga! Du får ju så mycket nya intryck varje dag. Känn ingen press! Ta din tid att vänja dig vid allt. Du bloggar när du orkar :) kram!!

2013-09-11 | 08:53:57
Bloggadress: http://skarbratt.blogg.se
mamma säger:

Hej Gumsan!

Vilken fin klänning du fick. Vilka underbara färger. Jag antar att du ska ha den till lite finare tillfällen. Det verkar som om du trivs och det är nog för mig och känns inte att du behöver skriva så mycket.....bara lite...fniss. Älskar dig kramar mamma

2013-09-12 | 22:12:33
Bloggadress: http://escapetocrete.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback