Heeej! ^-^

Hej alla fina människor där ute!
Som jag pratar om i videon så är det endast en (freaking) månad kvar innan jag flyger iväg till andra sidan jorden! Här är en, awkward, videoblogg där jag presenterar mig själv! Ni får ursäkta min efterblivenhet, men jag var väldigt trött när jag spelade in den och hjärnan var inte riktigt med i svängarna. Jag orkarde inte klippa och klistra i videon idag, men det lär jag nog göra nästa gång så att jag inte babblar på för länge!
I alla fall; kram på er! Hörs snart!♥
 
 

Kommentarer
Ida Pihlgren säger:

Bra första video! Blir kul att följa dig. Hoppas du får ett superår! Kram<3

2013-08-04 | 18:31:02
Mamma säger:

Hej Gummsan kul att få prata med dig och du kan ju visa hur vi bor genom min blogg om du vill.

Krama om dom extra från mig och lova det

2013-08-22 | 14:16:46
Bloggadress: http://escapetocrete.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback